فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 التهاب ریه چیست؟

 

التهاب ریه می تواند حاد یا مزمن باشد و دلایل زیادی از جمله قرارگرفتن در معرض هوای سرد، عفونت و بیماری هایی مانند آسم یا برونشیت منجر به بروز آن می شود. از آنجا که التهاب ریه ها عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار می دهد باعث خس خس سینه، دشواری در تنفس یا درد و سفتی قفسه سینه می شود. تشخیص التهاب ریه شامل یک رویکرد چند وجهی شامل معاینه فیزیکی، انجام آزمایش های تصویربرداری، عملکرد ریوی و موارد دیگر است.

 

بسته به علت بروز التهاب ریه را می توان با داروها یا روش هایی برای کاهش علائم و کنترل بیماری زمینه ای درمان کرد. به گزارش وری ول، استراتژی های پیشگیرانه مانند جلوگیری از عوامل محرک نیز مهم هستند. اثرات محسوس التهاب ریه بسته به میزان آن، علت بروز و وضعیت سلامتی می تواند به سرعت یا به آرامی ایجاد شود. در صورت ابتلا به التهاب مزمن ممکن است در نهایت به شرایط عادت کرده و علائم خود را نادیده بگیرید به ویژه اگر آنها خفیف و نسبتا پایدار باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی